0 of 4 Vragen completed
Vragen:
Je hebt de quiz al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Quiz is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de quiz te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
0 of 4 Vragen answered correctly
Uw tijd:
De tijd is verstreken
Je hebt 0 van 0 punt(en), (0) behaald
Behaalde punt(en): 0 of 0, (0)
0 Verslag(en) in afwachting (mogelijke punt(en): 0)
Waarom is volgens How Brands Grow distinctiveness een betere strategie dan differentiatie?
Waarom zijn distinctive assets zo waardevol? Meerdere antwoorden mogelijk
Wat heeft onderzoek van Ipsos naar brand assets aangetoond? 2 antwoorden zijn hier juist
Met de brand asset grid, kan je brand assets indelen op 2 assen: fame (hoe bekend / beroemd is een asset) en uniqueness ) hoe uniek is een asset). Op basis van die indeling ontstaan er 4 kwadranten. Welke omschrijving past bij welk kwadrant?
Niet uniek, niet beroemd
|
|
Niet uniek, wel beroemd
|
|
Wel uniek, niet beroemd
|
|
Wel uniek, wel beroemd
|
|