0 of 6 Vragen completed
Vragen:
Je hebt de quiz al eerder voltooid. Daarom kun je hem niet meer opnieuw starten.
Quiz is aan het laden…
Je moet inloggen of inschrijven om de quiz te starten.
U moet eerst het volgende invullen:
0 van de 6 vragen goed beantwoord
Uw tijd:
De tijd is verstreken
Je hebt 0 van 0 punt(en), (0) behaald
Behaalde punt(en): 0 of 0, (0)
0 Verslag(en) in afwachting (mogelijke punt(en): 0)
Noem 2 voordelen van het gebruik van de NPS.
Noem 3 nadelen van de NPS
Welke maat wordt – naast de NPS – ook als voorspeller voor loyaliteit gehanteerd?
Waarom worden benchmarks vaak gebruikt binnen klanttevredenheidsonderzoek?
Wat is het doel van een driveranalyse binnen klanttevredenheidsonderzoek?
Voor welke categorie kan UX onderzoek goed kwantitatief worden ingezet?