Trainingen

De beste opzet bepalen

Binnen marktonderzoek zijn er vele manieren om onderzoek uit te voeren. In deze training leer je welke mogelijkheden die er zijn met alle “mitsen en maren”. Je gaat vervolgens zelf met verschillende klantvragen aan de slag om  de beste opzet te bepalen zodat je dit soort keuzes in de praktijk gefundeerd kan maken.

De beste opzet bepalen Lees verder »

How Brands Grow

Deze training gaat in op alle wetten en inzichten uit How Brands Grow: het baanbrekende boek van Byron Sharp over hoe marketing werkt. Gebaseerd op vele jaren onderzoek en analyse naar diverse productcategorieën en verschillende markten. Leer het gedachtegoed kennen én toepassen. Door middel van cases, toetsvragen en opdrachten.

How Brands Grow Lees verder »

Praktijkopleiding marktonderzoek

Welkom in de online leeromgeving van de Praktijkopleiding marktonderzoek! In deze online leeromgeving leer je over trends, werken voor verschillende sectoren, alle onderzoeksdisciplines en alles wat er komt kijken bij de uitvoering van goed marktonderzoek. Onder “materialen” vind je het concept lesprogramma van deze opleiding. Hieronder een korte video over hoe de online leeromgeving werkt.

Praktijkopleiding marktonderzoek Lees verder »

Behaal meer succes met het verkopen van marktonderzoek

Of je nu zelfstandig marktonderzoeker, of in een commerciële voor een bureau werkt: het verkopen van marktonderzoek is een belangrijk onderdeel van jouw dagelijks werk. Deze training leert hoe je daar meer succes mee behaalt. Aan de hand van de stappen van de sales-funnel. De sales-funnel wordt regelmatig onderzocht door marktonderzoekers. Maar in hoeverre pas

Behaal meer succes met het verkopen van marktonderzoek Lees verder »

Scroll naar boven